طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک


این شیوه نوین تبلیغاتی، راحلی برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات می‌باشد؛ روشی که هدف آن قبل از هرچیز جذب نگاه کاربر است. در واقع می‌توان گفت ساخت موشن گرافیک کاربران را ترغیب می‌کند تا تیزر تبلیغاتی شما را مشاهده کنند؛ شاید برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که به محض نمایش یک تیزر تبلیغاتی رئال آن را رد کرده اید! علاوه بر آن استفاده از موشن گرافیک به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مفاهیم پیچیده کسب و کار خود را به راحتی به کاربران منتقل کنید؛ در کل می‌توان گفت امروزه تبلیغات موشن گرافیک همچون تیزر تبلیغاتی جذابیت بیشتری در میان کاربران وب و بخصوص شبکه‌های اجتماعی دارد .

موشن گرافیک یا گرافیک متحرک یکی از انواع گرافیک کامپیوتری است که تمام مشخصات و خصوصیات گرافیکی خود را حفظ کرده و اجزاء و المان‌های آن با حرکتی طراحی شده اجرا میشود. موشن گرافیک میتواند ترکیبی از المان‌های مختلف گرافیکی باشد که در کل معنای خاصی را ایجاد میکنند یا به صورت یک سناریوی مستقل اجرا شود.

دنیای این روز‌ها دنیای تبلیغات است. باید تبلیغات خوبی داشته باشید تا محصولاتتان در بین محصولات دیگر موجود در بازار دیده شود و بدرخشد.

کاربرد های موشن گرافیک 

موشن گرافیک امروزه در بخش های زیر به وفور دیده می شود از جمله در :

  • تلویزیون
  • فیلم ها و سینما
  • تبلیغات ،
  • وب سایت ها ،
  • شبکه های اجتماعی و …




















دیدگاه‌ها

19 اردیبهشت 1401 - 15:11
alireza

سلام ، من ارومیه یک کارگاه توایدی مبل دارم. به نظرتون فیلم تبلیغاتی از کارگاه خوبه یا ساخت موشن گرافیک

22 مهر 1401 - 12:20
رحمان

سلام من از مهاباد نیاز به یک تیزر خوب دارم. از کارهای شما رو پسندیدم. تو واتساپ براتون پیام ارسال کردم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.