لوگو هویت شماست . خلاصه برند شماست ، لوگو طرح ماندگاری است که تا همیشه روی کسب و کار شما باقی می ماند . لوگو یک هویت تصویری برای رساندن مفهوم خدمت ، نشان دادن هویت یک سازمان بزرگ و یا کوچک ، به مفهوم رسانی یک وضعیت ، نشانه گذاری یک محصول به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات ، اهداف مورد نظر و محصولات را با بکارگیری از خلاقیت به مخاطب معرفی کنند

محتوای ویدئویی تمام فضای دیجیتال را هدف قرار داده و در موارد مختلف با اهداف مختلف قابل استفاده است. بیایید ببینیم لوگو موشن و لوگو متحرک حرفه ای را در کجا می توانیم استفاده کنیم :


  • شبکه های اجتماعی
    امروزه ، شبکه های اجتماعی یکی از بسترهای اصلی برای تبلیغ محصول هستند. مردم وقت زیادی را برای گشت و گذار در اینترنت و برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و Pinterest صرف می کنند. محتوای ویدئویی ابزاری موثر در بازاریابی است که به راحتی به اشتراک گذاشته می شود و می تواند به سرعت در میان سایر مطالب یافت شود. علاوه بر این ، لوگو موشن می توانند به GIF تبدیل شوند که به محتوای موثر برای شبکه های اجتماعی تبدیل می شوند ، بنابراین می توانند در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.

  • وب سایت شرکت
    وب سایت ها برای یک شرکت مانند رزومه قوی هستند. اطمینان از اینکه یک وب سایت به طور موثر کار می کند بسیار حیاتی است. یک لوگو موشن می تواند تصویر سایت را بهبود بخشد و همچنین SEO آن (Search Engine Optimization) را افزایش دهد. بازدیدکنندگان موشن گرافیک را مشاهده می کنند و با این کار زمان بیشتری را در یک صفحه می گذرانند که این شاخص تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت در نتایج جستجو دارد.

  • ارائه ها و همایش ها
    چهره های عمومی غالباً مجبورند سخنرانی های مختلفی داشته باشند اعم از نمایش محصول یا نشست کاری. با قرار دادن یک آرم متحرک در اسلایدها ، می توانید عنصر اصالت و خلاقیت را به ارائه اضافه کنید.

  • فیلم های تبلیغاتی
    در مقاله های قبلی ما ، نقش تبلیغات ویدیویی در تجارت را شرح داده ایم و گفته ایم که بسیاری از شرکت ها از این ابزار بازاریابی سود می برند. بنابراین ، چرا یک ویدیوی تبلیغاتی را به شکل لوگو موشن ارائه ندهیم . این ترکیب می تواند برخی از کارهای تجاری و بازاریابی را انجام دهد.


تعرفه لوگو موشن

لوگو موشن در بین طراحی های محتوا های ویدئویی بیشترین هزینه را دارد. البته طبق تعرفه های سال جدید آنها دسته بندی میشوند. این طراحی ها طبق نظر کارفرما صورت میگیرد. ویدئویی کوتاه با رعایت هویت فردی برند بسیار کاربردی است و برای قسمت های مختلف یک محتوا دیگر می توان استفاده کرد.

لوگو موشن به شکل های مختلفی مثل ترکیب آن با تکنیک های دیگر انجام میشود. اما تفاوت آن در اندازه آن است. در ادامه به بررسی مزایا، هزینه و وجه تمایز آن با محتوا های دیگر میپردازیم.

در طراحی لوگو موشن خلاقیت حرف اصلی را میزند. که البته اینکار توسط فردی حرفه ای میسر میشود. این فرد باید به خوبی با تاثیر رنگ ها در ویدئو های تبلیغاتی آشنا باشد تا تاثیر منفی از رنگ ها در تبلیغات گرفته نشود.

در نهایت تمامی اطلاعات شامل لوگو، نام برند و توضیحات تکمیلی در لوگو موشن بیان میشود. در صورت نیاز این فایل حاوی صدای گوینده هم می تواند باشد. به طور کلی این تعرفه شامل صدای گوینده، سناریو، طراحی بک گراند، طراحی افراد و ارائه فایل در دو اندازه می باشد.

تمامی این ویژگی ها به همراه اطلاعات مورد نیاز کارفرما درج میشود. این کار به راحتی می تواند برای درج اطلاعات در انتها ویدئو های تبلیغاتی گذاشته شود. برخی هزینه ها مثل طراحی کاراکتر اختصاصی با ویژگی های مورد نظر شما به ویدئو اضافه میشوند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.