امید پنهانی هستم. طراح و گرافیست | ارومیه

 

 

طراحی حرفه ای لوگو ، نشانه برای کسب و کار و خدمات شما…
یک لوگوی خوب ، میتواند اصل مطلب را به مخاطب منتقل کند و به صورت حرفه ای، با ثبات و مثبت به نمایش گذاشته شود. باید آگاهی های مربوط به شرکت را بالاببرد و در برابر رقیب ایستادگی لازم را داشته باشد.
طرح لوگو باید قابل توجه،گیرا و فراموش نشدنی باشد. طوری باشد که هنگامی که شخصی به آن نگاه می کند، حس خوبی درمورد برند به او القا گردد.

 

در زیر تعدادی از لوگوهای طراحی شده را ملاحظه می کنید.
برای سفارش طراحی لوگو با من در تماس باشید 09019495901

 

 

در واقع طراحی یک لوگوی ساده، جالب و قوی کار سختی است. برجستگی و جذابیت طرح روی کارت های کوچک بیزنس باید به اندازه جذابیت آن روی بیلبردهای بسیار بزرگ باشد.طراحی لوگوی جذاب که هیچ گاه از مد نیبفتد و همیشگی باشد را می توان نوعی جادو به حساب آورد. لوگو همچیین باید تاریخچه شرکت یا سازمان را در طول سال ها نشان دهد.پول نیز نقش بسیار مهمی دارد. اگر شرکت یا نهادی بخواهد لوگوی حرفه ای طراحی کند، باید پول و زمان زیادی را در اختیار طراح لوگو قرار دهد تا او یادبگیرد که چگونه شرکت و اعضای آن را به نمایش گذارد.

 

به همان اندازه که یک لوگوی خوب در برندسازی و موفقیت یک برند موثر است در صورتی که بد طراحی شود اثر منفی و مخرب دارد. بنابراین دیزاین لوگو باید طبق استانداردها و اصول حرفه‌ای باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.